17.7.2016

Uuden blogin kasvu

Kovasti pyörittelen mielessäni kuinka eri asioita ja kokonaisuuksia lähtisin käsittelemään. 

Mietiskelen, että ensisijaisesti kirjoitan itselleni, mutta tärkeänä osana tulette olemaan te lukijatkin. En tiedä, osaanko kertoa mitään uutta, mitä ei olisi jo netin syövereissä pureskeltu, mutta ajattelisinkin enemmän että kirjoitan, koska haluan saada teiltä uusia näkemyksiä ja neuvoja, kuinka saisin asiat sujumaan fiksummin.. ja ehkä myös vähemmällä vaivalla? Ilman verta ja kyyneliä.. huomaatko, jätin pois tästä vanhasta sanonnasta sanan ”hikeä”? En siksi, että olisin sen unohtanut, ehei. Vaan siksi, että se minusta kuuluu oleellisena osana elämää ja oppimisprosessia. Sitä olen valmis vuodattamaan ja runsaasti. Toki, myös veri (vastoinkäymiset & kolhut?) kuuluvat monen mielestä elämään, mutta toivoisin että matkalla tulisi vain pieniä kolhuja. Toisaalta mitä syvemmällä käydään pohjalla, sitä paremmalta tuntuu kohota sieltä korkeuksiin. Joten hyvä on, otetaan hieman vertakin mukaan. Ja kyyneleet, no tietysti jos kyseessä on onnen kyyneleet, niin niitä otan mieluusti vastaan, ja paljon! Vaikken mikään itkijätyyppi olekaan. Eli pääteltäisiinkö tästä että yritän sanoa olevani valmis vuodattamaan sekä (hieman) verta, että hikeä ja roimasti (onnen)kyyneliä.

"Verta, hikeä, kyyneliä" 

Ei ehkä ihan perinteinen lähestymistapa asioihin. Mutta jos teet asiat aina samalla tavalla kuin muut ja kuten ”on aina ennenkin tehty”, et saa mitään enempää kuin mitä muut ja mitä olet tähänkin asti saanut.
Tuon edellä olevan asian olen oppinut vasta ihan hiljattain ja alan vasta pikkuhiljaa sisäistämään sitä.

Aivan liian kauan olen elänyt elämääni odottaen sitä Suurta Päivää, jolloin kaikki pilvet väistyvät auringon edestä ja sen jälkeen koittaa..hmm, niin mitä?
-          Auvoista elämää, jolloin ei ole huolia ja murheita? Tuskin.
-          Sellaista elämää kun en elää murehdi mitä muut ajattelevat ja olen vähemmän itsekriittinen? Miksi se päivä ei olisi jo tänään.
-          Päivää kun minulla olisi niin paljon rahaa, ettei tarvitsisi tehdä enää yhtään töitä? Kuulostaa hyvältä, mutta tuolla haaveilijalla ja minulla taitaa olla eri näkemys auvoisesta elämästä
o    No edes se alkuosa: ” Päivää kun minulla olisi niin paljon rahaa”. Sopii hyvin
-          Päivää kun rahaa tulisi elämiseen, hauskanpitoon ja matkailuun niin paljon, jonkun muun maksamana, että itse saisin tehdä sitä mitä haluaisin ja mikä tuntuisi hyvältä.

No nyt puhutaan sitä, mitä minä oikeasti haluan!
Rahaa tulisi; automaattisesti; ilman että minun tarvitsisi laskea jokaista penniä.. Paitsi jos haluan.

Penneistä miljoonia

Siinä olisi se minun ajatukseni. Tuota minä kaikkein eniten haluan. Haluan että penneistäni kasvaa miljoonia. Ja haluan keksiä.. eikun haluan LÖYTÄÄ keinot, jolla tuo tapahtuu kaikkein helpoiten. Uskon ja tiedän että maailmassa on, pieni prosentuaalinen osa ihmisistä, löytänyt tuon keinon. Ja haluan löytää sille samalle valtatielle. Uskon että tältä nyt kulkemaltani kinttupolulta on reitti sinne, mutta karttani on hukassa tai ehkä vielä piilossa. Mutta minulla on aikaa löytää se.
Tulette varmaan vielä huomaamaan, kuinka saatan hetkellisesti eksyä tai hairahtaa vieraalle polulle, mutta kyllä minulla on silti mielessä koko ajan päämääräni.
Ja sitä paitsi, ei kukaan miljonääri ole varmaan unohtanut välillä hauskanpitoa ja rentoutumista? Ehkä. Tai varmaan se riippuu ihmisestä, minkä kokee hauskanpitona?

Suuri Päivä

Mutta palatakseni ajatuksen virrasta tähän hetkeen, niin olen päättänyt että elän sen Suuren Päivää tänään. Nyt. Tai ainakin elän sen Päivän aattoiltaa tänään. Pian olen siinä pisteessä ja yritän nyt jo visualisoida itseni siihen tilaan ja hetkeen. Ja mitenkö? No istuppas alas, niin minä kerron sinulle..pian. Malta siis hetkisen ja seuraile, milloin saan seuraavan kirjoitukseni valmiiksi. Ja sitä seuraavan, ja sitä seuraavan. Yritän kirjoitusteni avulla kertoa, mikä on suunnitelmani kohti taloudellista riippumattomuutta, suuria passiivisia tuloja ja elämän elämistä juuri niin kuin itse haluaa.

Asiasanat: talous, raha, omavaraisuus, taloudellinen riippumattomuus, passiiviset tulot
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/17847185/?claim=9772ba2urd5">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti